Vindt u dat u onzorgvuldig bent geïnformeerd of behandeld? Bent u het niet eens met de rekening? Neem zo snel mogelijk contact met ons op.
Advies
Wilt u eerst uw klacht bespreken met een onafhankelijke partij? Of wilt u weten hoe u met uw klacht kunt omgaan? Vraag dan advies bij het TIP tel. 0900 - 202 5012 (€ 0,90 per gesprek).
Het TIP is het Tandheelkundig Informatiepunt van de KNMT, de beroepsorganisatie van tandartsen en parodontologen/implantologen.
Gesprek
Vraag een gesprek aan met de parodontoloog/implantoloog of mondhygiënist die u heeft behandeld. In het gesprek kunt u aangeven waarover u ontevreden bent. En wij kunnen uitleg geven. Zo'n gesprek kan al veel ophelderen. Samen zoeken we naar een oplossing.
Klacht
Komen we er toch niet uit? Dan kunt u een klacht indienen. Schrijf een klachtbrief aan de KNMT. In uw brief noemt u in elk geval:
- onze praktijk en de plaats waar u bent behandeld
- de parodontoloog/implantoloog of mondhygiënist die u heeft behandeld
- uw klacht, duidelijk beschreven
- wat de parodontoloog/implantoloog of mondhygiënist volgens u verkeerd heeft gedaan
- wat u met uw klacht wilt bereiken
LET OP De klacht moet gaan over een behandeling tussen nu en 5 jaar geleden.
Stuur uw brief mee met uw klacht. U verstuurt uw klacht via de website van de KNMT.